http://adamzeka.blogspot.com.tr/2015/09/sitenizi-tantabileceginiz-ve-hit.html#more

Bak Sen Şu Blog İstastiklere

        İstastastastikleri koyayım dedim bi artış var gördüğünüz gibi ama en çok sayfa görüntüleme sayısı olan yazıya 47 kişi girmiş D: emin olabilirsiniz ki yarısı benim durun bakım link koyum bakarsınız biri girer 48 olur

http://adamzeka.blogspot.com.tr/2014/09/yabanc-dil-ogrenme-cabas.html

           Yanlışlıkla birisi tıklar belki diye de büyüttüm baya o değil de ben niye bu yazıyı yazdım şimdi hadi yazdım etikete ne yazıcam neyse okuyan var mı sanki kendi yorumumu da yazıyım yayınladıktan sonra :P bide paylaşıyım kendi kendime yetmeye çalışmaya devam bakalım bida baktım şimdi istastiklere eylül de baya yükselmiş gerçi diye düşünmeyin diye söylim gerçi kim düşünecek okuyan yok neyse çünkü ben de istastikler yükselmiş zannettim google analytic'e kayıt oldum baktım saniye durmaya tenezzül eden yok kalma süreleri en fazla 00.00.43 ama olsun 43 saniye de yeter be gerçi bir 15 dk duran vardı yani var zannettim o da benmişim Allah kahretsin.


         Bak bide yeni paragrafa geçerken boşluk bıraktım sanki okuyan var bırakmıyorum bundan sonra neyse yine yazdım bir şeyler bu yayın bence güzel bak bakım bakamassın çünkü bunu okuyan yok o yayın da hayatım da dinlediğim en saçma şarkılardı bu:   http://adamzeka.blogspot.com.tr/2014/09/hayatmda-dinledigim-en-sacma-sarklar.html

Şimdi bu yazıyı yayınlayınca kim bilir kimler kimler girmeyecek yine istastastastastikler tavanlara vurmaycak etiket ne olur bu yazıya etikete sadece 'istastik ve yazı' yazıcağım düşünmeyeceğim çok   -cağım -ceğim oldu neyse bu yazıyı microsaft worl 1998'e koyayım sizde yoktur tabi siz worl 2014 kullanın tabi ama hiçbir şey 98'in yerini tutamaz. Etikete bir de blog istastikleri yazayım iyi durur gerçi okumaz zaten 100 kişi okusun bu yazıyı neyse şimdi sonra onu yazarım yayınlayayım artık.


Önceki Yazı
Next writer »

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz. ConversionConversion EmoticonEmoticon