http://adamzeka.blogspot.com.tr/2015/09/sitenizi-tantabileceginiz-ve-hit.html#more

Minibisçü

Geçen yine bir gün bindin minibüse 1 öğrenci dedim 5tl uzattım elden ele gitti para saniyeler geçiyor gelmiyor para üstü hemen kalabalığı yardım şöföre ulaştım tabi. Abi dedim para üstü ne oldu dedi sen öğrenci misin?...
Evet dedim (ama zaten olmasam bile gideceğim o mesafe 5tl kesin değil)… Neyse bir miktar para verdi hepsi 5kr 5 tane de 1kr vardı başladım saymaya gideceğim yere vardım yarısı bitmişti. Yolda parayı saymayı tamamladığımda 45kr eksik olduğunu gördüm koştum geri ama her şey için çok geçti, içime oturdu zaten anlamalıydım hepsini bozuk vermesinden…
Önceki Yazı
Next writer »

13 yorum

-Yorum Kutusuna Git- yorum
28 Şubat 2015 13:46 ×

Sadece 45 kuruş vermediğine dua et, belki de 1,5 - 2 tl vermeyecekti :) Zaten 45 kuruşun lafımı yapılır.

Ama şu minibüsteki kalabalık olayı vs. çok iyi anlatmışsın. Bazen insanın işi bile olsa, öyle kalabalık gördü mü minibüsü binmek istemiyor.

Cevapla
avatar
okuruz
admin
28 Şubat 2015 23:37 ×

allah kurtarsın :)

Cevapla
avatar
Tugce Says
admin
1 Mart 2015 07:18 ×

Merhaba blog keşif etkinliginden geldim buyrunuz beklerim :)
Tugcesays.blogspot.com

Cevapla
avatar
1 Mart 2015 12:19 ×

:D nedir bu minübüsçülerden çektiğimiz

Cevapla
avatar
okuruz_01
admin
1 Mart 2015 22:55 ×

ben ankarada okurken ilk kez kravatlı çok kibar bir minübüs şöforü görmüşm işte bu demiştim çok hoşuma gitmişti. Tabiki Tüm Minübus şöförleri kötüdür yargısı da hoş değil ama toplumun her alanında biraz saygı ve az uyanıklık şart :)

Cevapla
avatar
Cem Baki
admin
2 Mart 2015 05:51 ×

Ben bişey anlamadım. Ne oldu yani? Olay ne?

Cevapla
avatar
2 Mart 2015 07:28 ×

Geçmiş olsun dostum ders alırsın artık :D

Cevapla
avatar
Sansyorumu
admin
2 Mart 2015 14:55 ×

Ben nefret ettim minübüslerden defalarca kavga ettim sinir var zaten her minübüste bir tane sivri çıkıyor karşıma. Ya dayak yerim ya atarım sonunda kesin karakolluk olurum:)))

Cevapla
avatar
3 Mart 2015 05:16 ×

Yazıyı okurken olayı yaşadım sanki...

Cevapla
avatar
5 Mart 2015 04:56 ×

adam seni başından atmış :) bu kesin bu beş kuruşları sayar gideceği yere kadar diye vermiş. Ama gideceğin yere varmadan sayıp bitirince işler karışmış. Gerçi sende istememişsin. Olmaz öyle hakkını arayacaksın isteyeceksin 10 kuruş bile olsa alacaksın. Alın teri var emek var o parada :) tavsiyemmdir.

Cevapla
avatar
hasan27
admin
13 Mart 2015 01:07 ×

:)
elden ele giderken para yolda kaybolsa sen hırsız çıksan daha kötüydü. Neyse kçük bir kayıpla atlatmışsınız

Cevapla
avatar
kürşat-3
admin
13 Mart 2015 01:08 ×

olacak iş mi ya deyip çıkışsan belki de canında olacaksın güzel ülkemde

Cevapla
avatar

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz. ConversionConversion EmoticonEmoticon