http://adamzeka.blogspot.com.tr/2015/09/sitenizi-tantabileceginiz-ve-hit.html#more

Adsense Maceralarım-1 “Kabul Edilme”

Bu blog ile Adsense’ye başvurduğumda kabul edileceğini düşünmemiştim çünkü başvurduğunuzda çıkan 1 hafta içinde kabul veya ret edilir yazısını aşalı çok zaman olmuştu, artık ne gelirse gelsin demiştim ret bile kabulümdü. 1 ay oldu baktım geleceği yok bir ulaşayım dedim nereden ulaşacağımı bulamadım girdim rastgele Google’ın sayfa açılması sorunları bölümüne neden kabul etmiyorsunuz hani süreç 1 haftaydı falan yazdım sonuçta buraya yazdıklarım da Google amcaya gider dedim sonra 24 saat olmadı kabul edildi. (Her  google sayfasına her şeyi yazmayın neyi okuyacağı belli olmaz)    
Önceki Yazı
Next writer »

9 yorum

-Yorum Kutusuna Git- yorum
NOWACRAFT
admin
5 Mart 2015 12:07 ×

İyi başarmışsınız, ne kriterleri var anlamadım. Umarım getirisi işinize yarar.

Cevapla
avatar
5 Mart 2015 15:34 ×

En güvenirlir reklam uygulamalarından biri değil hepsinin lideri.

Cevapla
avatar
Beauty Coma
admin
6 Mart 2015 14:22 ×

benimde deneyeceğim bir konu adsense. Hayırlı olsun :)
etkinlikten gördüm sizi, bana da beklerim.. beautycoma.blogspot.com

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
6 Mart 2015 23:40 ×

Teşekkürler, İnşallah...

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
6 Mart 2015 23:42 ×

Teşekkür ederim, takipteyim artık sizi...

Cevapla
avatar
8 Mart 2015 08:57 ×

adam zeka benimde bloğum bu islamdnmz.blogspot.com ben adsenseye kayıt ol tuşuna bile basamıyorum nedeni sence nedir.

Cevapla
avatar
mert demir
admin
9 Mart 2015 01:52 ×

adsense kraldır ya :) zahmetli ama olsun

Cevapla
avatar
bakimli_02
admin
9 Mart 2015 07:28 ×

Benim sitemi daha beğenmedi adsense ama onun dışında herkes beğeniyor. Bende artık başka alternatifleri değerlendiriyorum, az zaman geçsin şansımı tekrar deneyeceğim. Siz iyi başarmışsınız.

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
9 Mart 2015 09:21 ×

Teşekkür ederim size de nasip olur İnşallah...

Cevapla
avatar

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz. ConversionConversion EmoticonEmoticon