http://adamzeka.blogspot.com.tr/2015/09/sitenizi-tantabileceginiz-ve-hit.html#more

Gelişen Bir Meslek Dalı "Arka Sokaklar"

Aklıma geldi de yakın gelecekte şöyle diyaloglar duyabilirsiniz;

-Meslek nedir?
+Arka sokaklardan emekliyim

Kaç yıl oldu izleniyor kim izliyor bilmiyorum ki geçen baktım reyting sıralamasına 2.sırada. Çocuk oyuncu diye aldıkları çocuklar büyüdü, Rıza baba dede oldu...
Ne zaman biteceği belli değil. Tek bildiğim 2.sırada devam ederse uzatmak için her şeyi yapmaya devam edecekleri. Zaten artık arka sokaklar bir dizi değil o bir meslek oyuncular 1-2 sezonluk seçilmiyor ömrünün sonuna kadar. Şuan 2 oyuncu daha çıkacak ama yaşı doldurmayı bekliyorlar gibime geliyor
Önceki Yazı
Next writer »

8 yorum

-Yorum Kutusuna Git- yorum
7 Mart 2015 05:36 ×

:))'Arka Sokaklar'dan emekliyim"
ben de severek bakıyorum, aslında çok ilginç yani Hollywood ile kıyaslanırsa polisiye olarak çok zayıf kalır ama oyuncuların samimiyeti, özellikle ilk yıllarda çocuk oyuncuların yaptğı komiklikler, ailedeki Suat ve Nazike'nin güldüren salaklıkları, yani karakterlerin inandırıcılığı ve başarısıyla, bizden insanlar oluşuyla sevildi sanıyorum. Yoksa ne diziler var 3 günde kaldırılıyor. Türker İnanoğlu seyirciyi çok iyi tanıyan birisi, yaptığı her film izleniyor. Ne varsa eskilerde var yani:)

Cevapla
avatar
7 Mart 2015 07:04 ×

Ben de "Arka Sokaklar'ı" izleyen bir kişiyim. Gerçekten, üstteki yorumun aynısını düşünüyorum.

Alıntı; özellikle ilk yıllarda çocuk oyuncuların yaptğı komiklikler, ailedeki Suat ve Nazike'nin güldüren salaklıkları, yani karakterlerin inandırıcılığı ve başarısıyla, bizden insanlar oluşuyla sevildi sanıyorum.

Cevapla
avatar
7 Mart 2015 07:16 ×

10. sezon yani bu sezon son final yapacak diye duydum bir kanalda

Cevapla
avatar
7 Mart 2015 08:05 ×

Açıkçası başlığı görür görmez tıklayıp okumak istedim. Ama ben arkadaşlara katılamıyorum. Sevmediğim gibi sinir oluyorum hatta bu diziye. Görür görmez kanalı değiştiriyorum tahammül edemiyorum o derece yani:) Evet ilk zamanlarda bakmışlığım yok mu var tabi, ama şu an illallah geldi:))

Cevapla
avatar
8 Mart 2015 00:01 ×

hiç bir diziyi izlemediğim için bu konuda çok bilgi sahibi değilim ama tbrik ettim kendilerini :)

Cevapla
avatar
kazım-3
admin
9 Mart 2015 00:42 ×

Gidenler yeniden dönüyor. Ölmek üzere olanlar ölmüyor, kafayı sıyıranlar, kaprisler, aşıklar, hele o yavuz doktor , uzmanlık alanı hiç belli değil

Cevapla
avatar
sezer
admin
9 Mart 2015 00:44 ×

Bu dizide herkes kahraman herkes bir şeyler, gerçekten çocuklar büyüdü, ergenliği bırak baba olacak yaşa geldiler, bu gidişle bitmez (Nazarımız değsinde bitsin artık)

Cevapla
avatar
13 Mart 2015 10:39 ×

Bir kaç kere denk geldiğim ama pek beğenmediğim bir dizi bu kadar reyting alması beni şaşırttı açıkçası.

Cevapla
avatar

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz. ConversionConversion EmoticonEmoticon