http://adamzeka.blogspot.com.tr/2015/09/sitenizi-tantabileceginiz-ve-hit.html#more

Google Anaylytcs Anılarım-2

Bu konudaki ilk yazımda istastikler baya kötüydü şimdi ise daha mı iyi anlamış değilim;
Önceden 4 kullanıcıydı tamam da 00.00.01 oturum süresi nedir :( sayfanın yüklenmesi 3sn sürüyor yapmayın kendi kendime dolaşıp yükseltmeye çalışıyorum süreyi sonra...

Her şeye rağmen bir gün istastiklere bakayım dedim gerçek zamanlıya tıkladım ne göreyim 4 kişi birden blogda dolaşıyor. Bir olsa anlarım benim de diğer 3 kişi blogda gözüküyor. Çok heyecan vericiydi, bir bakıyorum anasayfadalar bir bakıyorum hala aynı bak bak bak hep aynı yerde olduklarını görünce şüphelendim
baktım giriş yeri ABD üçü de aynı yerinden sonra anladım google'ın bot girişleri. Ama olsun yinede çok heyecanlıydı.





Google Anaylytcs Anılarım-1 
Önceki Yazı
Next writer »

5 yorum

-Yorum Kutusuna Git- yorum
26 Mart 2015 11:42 ×

ben buna yrm attım ama geldi mi
benim girişleri senin analitik görmüyo heralde :)

Cevapla
avatar
26 Mart 2015 13:15 ×

Ama ne güzeldir birilerinin blogunda dolaşması. :) Hiçbir şeye değişilmez onun mutluluğu. :)

Cevapla
avatar
okuruz_01
admin
27 Mart 2015 01:02 ×

ben bir defa sitede anlık 34 kişinin gezdiğini gördüğümdeki mutluluğumu anlatamam. Zamanla sende görürsün azmini kaybetme

Cevapla
avatar
34numara_4
admin
27 Mart 2015 01:02 ×

Umarım istediğin yerlere gelirsin çabuk vazgeçme güncel konuları dikkat et siten yeni hemen backlink olayına girme zarar görürsün özgün yazılar paylaş zamanla yükselirsin

Cevapla
avatar
Sansyorumu
admin
31 Mart 2015 14:59 ×

Zamanla herşey düzelir daha çok erken bencede. Yılmamak lazım başarılar.

Cevapla
avatar

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz. ConversionConversion EmoticonEmoticon