http://adamzeka.blogspot.com.tr/2015/09/sitenizi-tantabileceginiz-ve-hit.html#more

Pokemon Go Nedir Ne Değildir Bakalım

Yeni çıkan mobil oyunu bilirsiniz her yerde de haberi çıktı zaten bende indirdim oynadım, şimdi bu yazımda nasıl oynanır ve ilerki zamanlarda oyun ve gerçek hayattaki olacakları bir tahmin edeceğim. Nasıl bir oyun olduğu ile başlayalım.



Nasıl Bir Oyundur 

Oyuncular oyunu telefonlarını indirdikten sonra belirli mekanlara giderek oradaki poketopları topluyorsunuz. Etrafta bir pokemon çıkınca uygulamaya giriyorsunuz kamerayı açıyorsunuz, ve topladığınız poketoplar ile pokemon avlıyorsunuz. Yakaladığınız pokemonlar ile de savaşıyorsunuz.



Nasıl Bir Oyun Olacak

Gördüğünüz üzere oyun baya bi tutmuş durumda daha türkiyede yayınlanmamasına rağmen şuan binlerce oynayanı bulunmakta. Böyle giderse iyi para kazanacaklar.

1) Oynayan arttıkça oyun geliri artacak.
2) Pokemonlar bulunduğu mekanlar yapımcılara verilecek para ile daha çok kafeler, alışveriş merkezleri gibi yerler olacak böylece hem oyun sahipleri hem de alışveriş merkezleri kazanacak.

Örnek veriyorum normalde dışarı çıkmaya niyeti olmayan biri pikaçu avlamaya bir kafenin yakınına gidecek, gitmişken 1 çay içmese olmaz değil mi? 
Sonraki Yazı
Önceki Yazı
Next writer »

9 yorum

-Yorum Kutusuna Git- yorum
Cafe Tigris
admin
12 Temmuz 2016 04:47 ×

Kapitalist sistemin bize yeni oyunu desene

Cevapla
avatar
ACEMIDEMIRCI
admin
12 Temmuz 2016 06:03 ×

Telefonumda zaten internet yok. Bilgisayar oyunlarını da hiç oynamadım, bilmem, indirmedim. Bildiğim tek zaten bilgisayarın kendisinde olan oyunlar. Vakit canavarı, tembellik mayası böyle şeyler.

Cevapla
avatar
cem kazan
admin
12 Temmuz 2016 06:06 ×

Sabahtan beri bu oyunla ilgili haberler görüyorum. Artık gina geldi :) Ama tam olarak ne olduğunu da öğrenmek istiyordum. Yazın tam da üstüne denk geldi. Bu bilgilendiri yazı için teşekkürler :)

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
12 Temmuz 2016 09:03 ×

Rica ederim, daha bir şey görmediniz bir Türkiye'de tam çıksın oyun o zaman daha çok göreceksiniz :)

Cevapla
avatar
16 Eylül 2016 03:12 ×

İlginç bir yaklaşım olmuş. Ben de fena eleştirdim bu oyunu video yayında. Geçen gün "Pokemon Go 10 Liraya Yüklenir" yazısını gorunce epeyce dalga geçmiştim. Bir an önce kurtulmalıyız bu oyunlardan.

Cevapla
avatar
27 Eylül 2016 14:33 ×

ah heyecanla ios için türkiyeye gelmesini bekliyordum. sonunda dayanamayıp ayar değiştirip indirdim, hevesimi aldım :) Gerçekten hoş zevkli bir oyun. hele ki 90larda çocukluk geçirdiyseniz ;)

Cevapla
avatar
23 Aralık 2016 15:51 ×

Çok iyi bir oyun aslında, ama malesef ülkemizde henüz yayınlanmadı diye biliyorum o yüzden rahat oynayamıyorum.

Cevapla
avatar
Mehmet
admin
27 Aralık 2016 08:16 ×

Adem bey merhaba. Bana ulaşır mısınız rica etsem. (link anlaşması için) instager@icloud.com

Cevapla
avatar

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz. ConversionConversion EmoticonEmoticon