Böyle Dizi Mi Olur !?


       Türkiye'nin dizileri kadar kötü diziler var mı diğer ülkelerde bilmiyorum ama çoğu dizi türkiye'de rezalet ötesi...




         En kötüsü de herhalde şefkat tepedir 10 yıldır şerefsizler kaçmayın ah uh koşturup duruyorlar bir şey olduğu yok. En kötüsü de adam diyor dur mayın var gitme ama yook gidecek illa gidiyor sonra ahh noldu ölüyorum komutanım ah üh falan filan nedense hep de çocuğu yeni doğmuş oluyor ölenlerin vah bak tüh tüh her bölümde aynı
sahneler halbuki gelmese mayına dur gelme dediklerinde film bitecek napsın işte ben bari öleyim diziden çıkayım ben ölünce belki reyting alırız diğerleri biraz para kazansın diye düşünüyordur belki.

      Böyle dizileri kim izler insan utanır bir süre sonra yayınlamaya hadi yayınlasan bir süre sonra kendi filminden sıkılırsın eminim ki şefkat tepe dizisinin yapımcısından yönetmenine kadar artık izlemiyordur böyle dizi mi olur diye ama sonra düşünüp demişlerdir herhalde lan ben izlemesem sen izlemesen kim izleyecek bu diziyi para kazanmak için ailecek izliyorlardır mecbur napacan.

                         Bir de arka sokaklar var tabi çok kötü olmasa da...
     Dizi zorlasa benimle yaşıt gidecek 2 küçük çocuk vardı dizinin başında 7-5 yaşlarında şimdi evlendiler hala oynuyorlar öyle böyle değil ölene kadar oynayacaklar bu dizi finale kadar değil mezara kadar demişler.

Yorumlar