Güvenle İnternetten Alışveriş Yapabileceğiniz Siteler

Türkiye sanal alışverişte baya büyüdü dolandırıcılık yapan sahte sitelerde haliyle baya arttı, güvenilir olanlar hangileri derseniz benim güvenim bu üçüne;
  1. Kliksa.com: Bende kullanmıştım hiçbir sıkıntı olmuyor. Teslimat çok da kısa oluyor.
  2. Hepsiburada.com: Çeşit sayısı en çok olan sitelerden, teslimat süresi uzayabiliyor ama çoğu kargo beleş
  3. N11.com:Hepsiburada ile aynı özellikte biraz daha pahalı olabiliyor sadece.
Diğerlerin kötülemeyeyim de bunlar iyinin iyisi...


Yorumlar

  1. güzel tespit, bunlar şirket diğerlerinde şahsi hesaplardan alım satım yapılıyor genelde

    YanıtlaSil
  2. Benim tek güvendiğim hepsi burada N11 bir kere alışveriş yaptım. Hepsi burada belki biraz pahalı ama en azından muatap olacak birisini buluyorsun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz.