http://adamzeka.blogspot.com.tr/2015/09/sitenizi-tantabileceginiz-ve-hit.html#more

Güvenle İnternetten Alışveriş Yapabileceğiniz Siteler

Türkiye sanal alışverişte baya büyüdü dolandırıcılık yapan sahte sitelerde haliyle baya arttı, güvenilir olanlar hangileri derseniz benim güvenim bu üçüne;
  1. Kliksa.com: Bende kullanmıştım hiçbir sıkıntı olmuyor. Teslimat çok da kısa oluyor.
  2. Hepsiburada.com: Çeşit sayısı en çok olan sitelerden, teslimat süresi uzayabiliyor ama çoğu kargo beleş
  3. N11.com:Hepsiburada ile aynı özellikte biraz daha pahalı olabiliyor sadece.
Diğerlerin kötülemeyeyim de bunlar iyinin iyisi...


Önceki Yazı
Next writer »

3 yorum

-Yorum Kutusuna Git- yorum
süleyman
admin
13 Şubat 2015 06:18 ×

güzel tespit, bunlar şirket diğerlerinde şahsi hesaplardan alım satım yapılıyor genelde

Cevapla
avatar
34numara_8
admin
27 Şubat 2015 07:22 ×

Benim tek güvendiğim hepsi burada N11 bir kere alışveriş yaptım. Hepsi burada belki biraz pahalı ama en azından muatap olacak birisini buluyorsun

Cevapla
avatar

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz. ConversionConversion EmoticonEmoticon