http://adamzeka.blogspot.com.tr/2015/09/sitenizi-tantabileceginiz-ve-hit.html#more

Adsense Kullanmak Caiz Midir?

 Adsense reklamlarından az çok kazanan bir çok kişi bulunmakta, bende az kazanan bir çok kişiden biri olarak aklıma geldi bu konu. Aslında tek bir noktaya değinmek istiyorum diğer yönlerden bence sıkıntı yok zaten bende hiç sıkıntı yok tıklayanın yoksa kafan rahat oluyor :) Her neyse değineceğim şey reklam türü olan içki ve kumar reklamları.
adsense haram ile ilgili görsel sonucu

Bu tür reklamlar ile birini kumar veya içkiye başlattığınızı düşünecek olursak kazanacağınız reklam gelirinin haram olması büyük bir olasılık değil mi sizce de? Olur ya gördü biri tıkladı başladı kumar macerasına sorumlusunun sizin reklamlarınızın olması ne kadar doğru size kalmış...


Not: Reklamları engellemek için adsense oturumu>reklamları engelle>hassas içerik

Önceki Yazı
Next writer »

11 yorum

-Yorum Kutusuna Git- yorum
16 Mart 2015 09:31 ×

Güzel Bir konuya değinmişsin :) Kolay gelsin .

Cevapla
avatar
yore
admin
16 Mart 2015 13:45 ×

hiç bu yönden düşünmemiştim

Cevapla
avatar
Cem Baki
admin
16 Mart 2015 14:17 ×

Siteme adsense koyacak kadar muhtaç değilim elhamdülillah:)

Cevapla
avatar
sibel özmen
admin
17 Mart 2015 01:35 ×

Merhaba bloğunuzu takibime aldım bende beklerim ....

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
17 Mart 2015 07:02 ×

Muhtaçlık ile alakası olduğunu düşünmüyorum.

Cevapla
avatar
ositeler
admin
27 Mart 2015 01:29 ×

İçki, kumar reklamlarını engellersiniz olur biter.

O değilde, yıllardır bu işi yapıyoruz her zaman dikkat ederim ama mutlaka gözden kaçırmış olabiliriz. Kopya içerik konusu. Bir yerlerden (ç)alıntıladığımız içeriklerden elde ettiğimiz kazanç... Bence bunun helalliği, haramlığı tartışılabilir.

Cevapla
avatar
Tuna Özkurt
admin
27 Mart 2015 09:26 ×

Ben de düşünmüştüm bu konuyu daha önce. Aklı kurcalayan sorulardan bir tanesi. Adsense reklamlarını gelir elde edemediğimden dolayı kaldırdım. Çok şükür şu an için öyle bir sorunum yok artık. :)

Cevapla
avatar
g.kale
admin
6 Nisan 2015 06:04 ×

sorgula_12 Gerçekten de hiç bu açıdan düşünmemiştim.

Cevapla
avatar
5 Ocak 2016 00:10 ×

Google reklam politikalarına göre kumar vs gibi kötü alışkanlıkların reklam yapılması yasaktı diye biliyorum

Cevapla
avatar
5 Ocak 2016 00:11 ×

Google reklam politikalarına göre kumar vs gibi kötü alışkanlıkların reklam yapılması yasaktı diye biliyorum

Cevapla
avatar

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz. ConversionConversion EmoticonEmoticon