3D Yazıcılar Ve Fiyatları


3d yazıcı Kullanımı gittikçe yaygınlaşan 3D yazıcılardan bir tane almayı hiç düşündünüz mü? Düşünmediyseniz bir düşünün aileniz ile evinizdesiniz ve bir soda içelim dediniz yalnız bir sorun var açacağı bulamıyorsunuz. Dışarı da çıkasınız hiç yok hemen bir soda açacağı yazıcıdan çıkarın gitsin. Tabi ki bu kadar kolay değil önce çizim yapmak gerekiyor bu çizimi STL dosya formatı oluşturmak ondan sonra yazıcıya göndermek, yazıcının yazmasını beklemek ve birkaç küçük işlem daha baya uzun iş ama bu işlemler gelecekte kısalabilir elbette.


Çalışma prensibi olarak genelde bir maddeyi eritip katman katman dizilmesidir. Bu yöntem en çok kullanılan yöntemdir.  


Uğraşırım seviyorum böyle şeyleri deyip bir 3D yazıcı almak istiyorsanız ve paranız da bolsa 10 bin tl gibi bir miktarı gözden çıkarmalısınız ama bana hesaplısı lazım diyorsanız 2 bin tl gibi fiyatlara da 3D yazıcı bulmak mümkün.

wpid-20140509_163242.jpg

Yorumlar

  1. blogunuzu henüz keşfettim ve takibe aldım hemen. 3d yazıcıları aslında merakla bekliyorum evlerimize girmesini. birkaç yıl sonra fiyatları düşecektir diye umuyorum, ancak o zamana...

    YanıtlaSil
  2. Bir gün her evde 3D yazıcı görmemiz dileyiyle.. :)

    YanıtlaSil
  3. Yazıcı almayı düşünüyordum.3D yazıcıları merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve düşünüyorsanız şuan ideal lazer yazıcı

      Sil
  4. çok güzel olurdu :) daha önceden netten araştırmıştım, çıktı kısmına göre programlama kısmı uzun sürüyormuş şimdilik kullanışsız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Programlama ve çizim kişiden kişiye göre değişir ancak çok yakın zamanda kullanışlı hale gelecektir.

      Sil
  5. 3D yazıcılar ve 3D geleceğin teknolojisi. Umarım bu teknolojide söz sahibi oluruz... 3D doku yani insan organı bile üretilme deneyleri yaılıyor. Çok geniş bir alan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doku üretimini de duymuştum gerçekten geniş bir alan, yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  6. 3D yazıcılar daha çok gelişir..Almayıp beklemek lazım hele biraz daha gelişsin fiyatlar insin..Muhteşem teknoloji yalnız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, fiyatı uygun olursa kesin alırım gibime geliyor büyük konuşmayayım da...

      Sil

Yorum Gönder

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz.