http://adamzeka.blogspot.com.tr/2015/09/sitenizi-tantabileceginiz-ve-hit.html#more

Gmail'de Gönderilen Mail Nasıl Geri Alınır?

Bilgisayarın başındasınız ve birine mail gönderdiniz ama o da ne bir yeri yanlış yazmışsınız... İşte şimdi artık çok geç gönderdim bile dememek için gönderdiğiniz maili nasıl geri alacağınızı anlatacağım. Bu işlemi yaptığınızda maili gönderdiğiniz kişiden hemen mail silinecek ve hiçbir şey göndermemiş gibi olacak.
gmail ile ilgili görsel sonucu


Öncelik olarak Gmail'e giriyoruz. Ve sağ üstteki üzerinde demir çark resmi olan seçeneklere gelip ayarlara tıklıyoruz.

Sonra ayarlardan göndermeyi geri al bölümünü bulup etkinleştiriyoruz, ancak kötü bir durum var ki göndermeyi iptal etme süresi en fazla 30 saniye olmakta 30 saniye içinde iptal edemezseniz bu yöntem geçersiz kalıyor. Bu nedenle çok kullanışlı olmuyor bence ya 31.saniyede aklımıza gelirse yanlışlık yaptığımız iş işten geçmiş oluyor Google'ın bu süreyi 1 dakikaya uzatması gerekiyor bence.



Etkinleştirme işlemini yaptıktan sonra sayfanın üst kısmında en fazla 30 saniye boyunca iletiyi geri almak için böyle bir tuş çıkacaktır. 


Önceki Yazı
Next writer »

9 yorum

-Yorum Kutusuna Git- yorum
24 Haziran 2015 07:42 ×

birkaç kere başıma gelmişti bu durum, tabi geri almayı bilmiyordum. paylaşım için teşekkürler

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
24 Haziran 2015 07:48 ×

Artık biliyorsunuz :) Yorumunuz için teşekkür ederim....

Cevapla
avatar
24 Haziran 2015 08:03 ×

Keşke gönderilen mail okunmadığı sürece, istediğimiz zaman geri alabilsek. O zaman daha güzel olabilirdi. :)

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
24 Haziran 2015 08:08 ×

Keşke olsaydı.;) belki ilerde olur ama...

Cevapla
avatar
Emin Metin
admin
24 Haziran 2015 09:36 ×

sitenizi takipteyim hocam gercekten özgun seyler paylasıyosunuz ama kendinize ait bir logo yapsanız cok daha guzel olabilir :) - eminmetin.com.tr

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
24 Haziran 2015 09:37 ×

Tavsiyeniz aklımda artık teşekkürler, takipte kalasın :)

Cevapla
avatar
24 Haziran 2015 11:23 ×

Bilmiyordum,öğrendiğime de böyle bir işlev eklendiğine de sevindim.

Cevapla
avatar
20 Temmuz 2015 09:22 ×

ilk defa öğrendim bunu öğrendiğimde iyi oldu gmail i çok sık kullanan birisiyim ve çok sık mesajlaşıyorum bazen yanlış yazıyordum iş işten geçmiştir sanıyordum güzel ve başarılı bir bilgilendirme teşekkür ederim

Cevapla
avatar

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz. ConversionConversion EmoticonEmoticon