http://adamzeka.blogspot.com.tr/2015/09/sitenizi-tantabileceginiz-ve-hit.html#more

Harika Lezzetler; Le Cola

le cola ile ilgili görsel sonucu

Bugün kıymeti bilinmeyen harika ve ilginç lezzetleri bu blog da tanıtmaya karar verdim. İlk olarak le cola ile başlamak istiyorum. 25 kuruşluk bu harika içeceğin içinde %40 su %50 şeker %10'unda ise kola tuzu, renk maddesi asit falan bulunmaktadır. Denemenizi tavsiye ederim.


Uyarı; Tavsiyemizden sonra uzun veya kısa vadede başınıza gelebilecek kanser, şeker hastalığı, tansiyondan damar genişlemesine, genişlemesinden tutun tıkanmasına tıkanmasından tutun bağırsak hastalıklarına ve daha nice hastalıktan adamzeka.blogspot.com sorumlu değildir.
Önceki Yazı
Next writer »

17 yorum

-Yorum Kutusuna Git- yorum
8 Haziran 2015 05:26 ×

Denememizi tavsiye ediyorsun da, ben bunu içersem ölecem gibi hissediyorum :) Uyarı biraz korkutuyor sanki. :)

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
8 Haziran 2015 06:43 ×

Biz kendi uyarımızı yapalım da gerisi size kalmış.:)

Cevapla
avatar
8 Haziran 2015 09:12 ×

Ben liseye giderken galiba ilk çıkmıştı, ben portakallısını çok içtim. Daha ölmedim çok şükür :)) Ama bir ürün ucuz olduğunda daha fazla zararlı gibi geliyor insanlara

Cevapla
avatar
esma nilüfer
admin
8 Haziran 2015 10:52 ×

içerisinde şeker oranı fazla olan gıdalar kaliteli beslenme kurallarına uymayan gıdalar yani sağlıksız gıdalardır.

Cevapla
avatar
Kader Kitiş
admin
8 Haziran 2015 14:26 ×

Geçmiş yıllarda denedim ve tadını hiç beğenmedim. Onun yerine 1 bardak su içerim daha iyi.

Cevapla
avatar
sevdicann
admin
8 Haziran 2015 22:45 ×

Merhaba ben de hiç sevmiyorum ki:((

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
9 Haziran 2015 02:28 ×

Hiç içmemek en doğrusu

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
9 Haziran 2015 02:29 ×

Haklısınız bir içecek uğruna sağlıktan olmamak lazım

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
9 Haziran 2015 02:29 ×

Genelde de öyle oluyor ama hepsi değil tabi

Cevapla
avatar
9 Haziran 2015 02:52 ×

Asitli içeceklerle aram hiç iyi değil.Hele ki bunu asla içmem:)

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
9 Haziran 2015 02:55 ×

Bir kereden bir şey olmaz :)

Cevapla
avatar
9 Haziran 2015 05:55 ×

Üzerine sigaradaki gibi işaretler koymak lazım. Bir de bunu "Be" olanı mı vardı ne?

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
9 Haziran 2015 05:57 ×

Haha, doğru. Ama "Be" değil "Bi Cola" :)

Cevapla
avatar
9 Haziran 2015 14:45 ×

1 kere içtim içmez olaydım :D şerbet gibi geldi :D

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
10 Haziran 2015 03:16 ×

Şerbet merbet yinede le cola firmasının değeri milyonlar ediyor

Cevapla
avatar
Tekno Guide
admin
10 Haziran 2015 09:47 ×

Öğrenci oluğta denemeyen var mı aramızda? :)

Cevapla
avatar

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz. ConversionConversion EmoticonEmoticon