Telefondaki Uygulamalara Şifre Koyma

uygulamaya şifre koyma ile ilgili görsel sonucuTelefonuna kilit koymayı herkes bilir, bir de uygulamalara girerken şifre koyma vardır bu işlemi yapan bir kaç ücretsiz güzel uygulamayı tavsiye edebilirim.



cm security ile ilgili görsel sonucu1) CM Security; Kendim de kullandığım güzel bir uygulama bir sıkıntısını şimdiye kadar görmedim ama sanırım Iphone'da uygulama mevcut değil.





Cover art

2) Kilit(AppLock); Bu da sorunsuz bir uygulama daha kullanışsız CM Security'e göre ama daha güvenli olduğunu söyleyeilirim









Daha bir kaç tane da program var Diğerleri telefonu korur mu bilmem ama kendini koruyabileceğinden yani virüs bulaştırmayacağından emin olmadığım için tavsiye etmek istemiyorum. Ama bunları kendim de kullandım güvenlidir.




Yorumlar