http://adamzeka.blogspot.com.tr/2015/09/sitenizi-tantabileceginiz-ve-hit.html#more

Banner-Logo Nasıl Ortalanır

logo ortalamaSitenize veya blogunuza yeni bir logo veya banner eklediğinizde eklediğiniz logo veya banner tam ortada bulunmaz bazen genelde sağ taraf olmak üzere blogun sadece bir tarafında kalır. Bende yeni logo ekledim ve logonun sağ tarafa yapışık bir şekilde kaldığını gördüm. Tam bütünleşmemiş sanki blogdan ayrı bir yermiş gibi duruyordu bunun üzerine logomu ortalamak için şu css kodu kullandım;
KOD;
#header-inner img {
margin-left: auto;
margin-right: auto;
}


Kod Nereye Koyulacak? 

Blogger girişinizi yapın > Şablon > Özelleştir açılan sayfada gelişmiş ayarlar oradan ise CSS ekle bölümüne gelin ve kodu yapıştırın. Resimde de gözükmekte.

Umarım işinize yarar.
Önceki Yazı
Next writer »

10 yorum

-Yorum Kutusuna Git- yorum
10 Temmuz 2015 14:21 ×

Ben de bu yöntemi uyguluyorum.Bilmeyenler için güzel paylaşım.

Cevapla
avatar
Bilginar
admin
10 Temmuz 2015 14:51 ×

Css için alternatif bir kod ama ben genelde hep <center </center taglerini kullanıyorum :) sonuç itibari ile basit oluyor.

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
11 Temmuz 2015 03:03 ×

Teşekkür ederim

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
11 Temmuz 2015 03:05 ×

Evet, bu da kullanılabilir bi yöntem tabi :)

Cevapla
avatar
Gamze S
admin
11 Temmuz 2015 06:15 ×

Tam bana göre bir paylaşım, ilerde işime yarar. Teşekkürler 😊

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
11 Temmuz 2015 07:12 ×

Rica ederim, umarım yarar...

Cevapla
avatar
Ali Erdoğan
admin
13 Temmuz 2015 03:47 ×

Bir zamanlar blog sayfası ile uğraşmıştım kodları yerleştir olmaz hata bul tekrar düzelt. Sabır gerektiren ve emek isteyen bir iş

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
14 Temmuz 2015 03:17 ×

Emek olmadan yemek olmaz, her iş uğraş ister, bakarsan bağ bakmazsan dağ olur, zamanını yatır ekmeğini kaldır vakit nakittir... Falan filan işte zor iş

Cevapla
avatar
Kağan Uslu
admin
13 Ekim 2015 02:07 ×

Oldukça faydalı bir yazı olmuş işime yaradı teşekkür ederim

Cevapla
avatar

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz. ConversionConversion EmoticonEmoticon