Beyin Gücü İle Kaşık Bükme Denemeleri

Çokça gösterisi yapılmış bir şey kaşık bükme. Bununla ilgili internette yüzlerce video ve nasıl beyin gücünüz ile kaşık bükeceğinizi anlatan yazılar bulabilirsiniz. Bense bu yazımda çokça söylenen beyin gücü ile kaşık bükme yöntemleri adım adım deneyeceğim. Bakalım beyin gücü ile kaşık bükülür mü? Olmazsa yapacak bir şey yok tabi olursa da bekle beni yetenek sizsiniz. :)

beyin gücü kaşık bükme


Deneme 1 - Eritme; Boş ve sessiz bir odaya geçiyoruz. Elimize kaşığı alıp tam sapın en üst ucundan tutuyoruz yani resimdeki gibi. Gözlerimizi kapatıyor hiçbir şey düşünmüyoruz. Kaşığa önce baskı uyguluyor sonra kaşığı okşuyoruz, okşuyoruz, okşuyoruz... (Burada benim kapı zili çaldı tekrar başa döndüm). Kaşığı okşarken bir anda elimizin yanmaya başladığını kaşığın eridiğini düşünüyoruz. Kaynaklarda en az 10 dk düşünün dediği için eridiğini düşünmeye devam ediyoruz.

Sonuç; Hiçbir şey olmadı, sanmayın kaşık bozuk. Kaşığın markası korkmaz daha yeni sayılır. Kalite kokuyor. Zaten bir anda elimiz yanmadan önce kaşığın tuttuğumuz kısmının üst tarafının hafiften kararması gerekmekte imiş, kararmamasından bu yöntemin olmayacağını anlamalıydım. Her neyse diğer kaşık bükme yöntemine geçelim.



Deneme 2 - Elektrikli Beyin; Bunun ismi tam böyle değil neyse başlayacak olursak yine boş ve sesiz bir odaya geçiyoruz. Kaşığı resimdeki gibi tutuyoruz. Beynimizin çok büyük bir enerji kaynağı olduğunu düşünüyoruz ve kafamızda sıcaklık hissediyoruz. Sıcaklık aşağı doğru inmesine izin veriyoruz kollarımızdan elimize geliyor ve kaşığa ulaşıyor. Ve kaşığın büküldüğünü bir kaç dakika düşünüyor ve sonunda hissediyoruz.

Sonuç; Bunda sanki biraz eğrildi gibi ama bilemedim. Yine de bu yöntem tekrar denenebilir.




Bu yazıdaki yöntemleri bir daha deneyeceğim ve yeni yöntemler de bulacağım olursa güncellerim. Bir daha ki yazıda cisimleri hareket ettirmeye çalışırız artık.

Yorumlar

  1. Başarabilecek misin merak ediyorum ben de bir ara astral seyahat yapmaya çalışmıştım ama tabi ki sonu hüsran :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Astral seyahat kolay iş yahu her gün yapılır :)

      Sil
  2. Çok zor bir iş.Öncelikle sağlam bir meditasyon sürecinden geçilmeli.Çakralar açılmalı ve daha bir sürü şey:)
    Astral seyahat getirdi aklıma arkadas.Tekrar çıkayım.Bayadır çıkmıyordum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çakralar hikaye elin yanıyor gibi olacak önemli nokta bu :) Astral seyahat çok değişti artık çıkmıyorum önüne gelen Astral seyahat yapıyor artık havası suyu kaçtı :)

      Sil
    2. Hiç sanmıyorum.O kadar kolay birşey değil.Önüne gelenin çıkmasına asla inanmıyorum:)Onlar rüya görüyorlardır.Lucid olabilir belki de:)

      Sil
    3. Olabilir, Bana hiç lucid olmadı hep merak etmişimdir

      Sil
  3. Tekrar tekrar denemek lazım.bu yöntemlerle başarılı olunabilir.

    YanıtlaSil
  4. ama bu beyin gücü ile ilgili diilmiş yaa bunun bilimsel açıklamasını yapmışlardı , astral seyehatlarda kaybolmayasın durduk yere ehehe ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen hayata heyecan katmak gerekir fena mı olur bi kaybolsak macera atsak :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. İadei ziyaretinizi iade etmek için bir ara bende uğrayayım o zaman :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz.

Bu blogdaki popüler yayınlar

instagram'da Geri Takip Etmeyenleri Bulmak Ve Silmek