Sitem Kaç Para Eder Nasıl Öğrenirim?

Bu yazımda bu benim site ne kadar eder acaba, sitemi satsam kaça gider diyenlere gelecek. Sitenin değerini ölçen bir çok site ve uygulama bulunmakta ben ise bunlardan en doğru sonucu ücretsiz olarak verenleri çıkardım.

1-) Value My Web; Diye bir site, açıkçası işini iyi yapanlardan fiyatı vermesi hemen 3-5 saniye olmuyor. Sitenizin veya blogunuzun adresini ve mail adresinizi veriyorsunuz ondan sonra siteniz işte bu kadar eder diye mail gönderiyor size.

2-) WM Aracı - Site Parasal Değeri; Az fiyat veren bir forum hizmeti. Yani anlayacağınız sitenizin taban fiyatını öğrenebilirsiniz.

site para

Hiçbir zaman hiçbir araç sitenizin veya blogunuzun gerçek değerini veremez, sizin ne kadar emek verdiğinizi de. Bu verdiğim siteler en makul ölçenler bence.




Peki sitenin değeri hesaplayan siteler neye göre değer biçiyor dersek? Genelde sitelerin kaç para ettiğini söyleyen siteler ve uygulamalar sitenin ne kadar ettiğini hesaplarken öncelikli  şu değerlere bakıyorlar diyebiliriz;


  • Google PageRank değerine
  • Dmoz kaydı olup olmadığına
  • Arama motorlarındaki index sayısına
  • Backlinklere
  • Alexa değerlerine
  • Sosyal medya paylaşımlarına
  • Günlük Girişe

Yani sitenizi satacaksanız bu değerler ve birkaç tane değere daha göre fiyat biçebilirsiniz. Ancak en doğru fiyat olarak ise reklamlardan ne kadar kazandırdığına bakılmakta.

Yorumlar

  1. Gerçekten faydalı bir site ben Ara sıra sitemin değerini ölçüyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada ölçeceksin böyle, ne elde ettiğine bakacaksın.

      Sil
  2. 5,780$ eden bir web sitem varmış :) mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  3. bu siteyi 5.000 tl alıcam arkadaşlar iş yaparmı ?

    www.pasifikmatbaa.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz.