Twitter İzin Verilen Uygulamalar Nasıl Kaldırılır

Twitter İzin Verilen Uygulamalar Nasıl KaldırılırTwitter kullanan kişiler bazen kullandığı bir uygulamanın kendinden "fıstıkçışahap sizden twitter uygulamanızı kullanmak için izin istiyor" gibi izin istediğini görür. Böyle bir uygulamaya izin verdiğinizde ise uygulamanın kendi kendine yapacaklarının haddi hesabı yoktur bunlar;

-Yeni kişiler takip etme
-Profil resmi gibi şeylerini düzenleme
-Retweet ve favoriye otomatik alma
-Tweet veya özel mesaj atma


Ve bunları yaparken sizin izninizi almayı bırakın ruhunuz bile duymaz.
Bu yüzden izin verdiğimiz uygulamaların güvenliğine çok dikkat etmeliyiz ancak iş işten geçti ise gelelim twitter da izin verdiğimiz bu uygulamanın iznini iptal etmeye;




1-) Öncelikle twitter hesabımıza giriyoruz ve ayarlar bölümüne geliyoruz.

Twitter İzin Verilen Uygulamalar Nasıl Kaldırılır

2-) Ayarlar bölümünde sol taraftaki bölümlerden Uygulamalar seçeneğine tıklayın. 

Twitter İzin Verilen Uygulamalar Nasıl Kaldırılır

3-) Yabancı uygulamayı görün ve Erişimi kaldır tuşuna basın. Twitter for Android ve Twitter Web Client Twitter'ın kendi uygulamalarıdır onlara dokunmayın.

Twitter Uygulamaların Erişimini Kaldırma

Hepsi bu kadar, bedava retwit, takipçi gibi sloganları olan uygulamalara inanmayıp hangi uygulamaya ne izin verdiğinize dikkat ederseniz böyle bir sorun ile hiç karşılaşmazsınız tabi. 

Yorumlar

  1. Oguzhan Açıkgöz6 Temmuz 2015 05:18

    Kaç gündür uygulama kaldırmayı arıyordum sonunda buldum resimli anlatım çok iyi olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. o uygulamalar twitter hesabında vardı bisey olmaz diyordum ertesi 2 gün sonra hesap calınmıstı.Önemli bir paylasım olmus hocam tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkatli olmak lazım böyle şeylerde, Teşekkürler

      Sil
  3. You positively answered all the questions King Size Male Enhancement I have been dying to answer for some time now. Will certainly come back for more of this. Thank you so muchThanks pertaining to taking turns this kind of wonderful subject material on your web-site. I came across it on google. I may check back again whenever you post additional aricles.http://www.healthcaresdiscussion.com/king-size-male-enhancement/

    YanıtlaSil
  4. Birkaç ay önce twitter web client uygulamasını kaldırdım ben. Şimdi telefondan gündem alamıyorum. O uygulamayı nasıl kurarım?

    YanıtlaSil
  5. Teşekürler adam zeka.

    YanıtlaSil
  6. Twitter web client kaldırdım tekrar nasıl kurabılırım ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz.