http://adamzeka.blogspot.com.tr/2015/09/sitenizi-tantabileceginiz-ve-hit.html#more

Twitter Mail Bildirimi Nasıl Kapatılır?

Bu konuya özellikle değindim çünkü gerçekten sıkıntılı bir durum oluşturuyor twitter kullananlar için. Twitter kaydınızı gmail ile yaptıysanız en azından gmail sosyal, ana vesaire mailler şeklinde ayırıyor maillerinizi. Ancak hala öyle mi bilmiyorum, diğer e-posta servislerinin çoğu sosyal medya ve diğer maillerinizi birbirinden ayırmamakta ve mail kutusunu baya bir karıştırmakta.


Sizi bilmem ama bence her sizi takip eden kişinin bildirimini mailinizde görmenize gerek yok sizde öyle düşünüyorsanız Twitter'dan e-posta adresinize gelen mail bildirimleri kapatmak kolay bir iki tıka bakıyor.

 1-) İlk olarak sağ üst köşeden profil resminize tıklayarak ayarlar bölümüne geliyoruz.


2-) Ayarlar sayfasında sol taraftaki bölümlerden E-posta bildirimleri kısmına geliyoruz.

3-) Karşımıza gelen sayfanın en başında E-posta etkinleştirildi yazısının karşısında duran Kapat tuşuna basarak hiçbir mail bildirimi gelmemesini sağlayabilirsiniz. Ya da sayfayı biraz aşağı kaydırarak hangi durumlarda size mail gelmesini istediğinizi belirtebilirsiniz. Şahsen ben tivitime cevap verildiğinde ve direkt mesaj yollandığında mail bildirimi gelmesini işaretledim.



..Umarım işinize yarar..
Önceki Yazı
Next writer »

13 yorum

-Yorum Kutusuna Git- yorum
31 Ağustos 2015 07:37 ×

Bunu yapayım ben
Teşekkürler

Cevapla
avatar
1 Eylül 2015 05:05 ×

merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu takibe aldım bende bekliyorum ;)

http://misevimm.blogspot.com.tr/

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
2 Eylül 2015 02:16 ×

Hoşgeldiniz, uğrayacağım

Cevapla
avatar
Serhat Usta
admin
12 Eylül 2015 08:43 ×

Bende böyle bir ayar cikmiyor?

Cevapla
avatar
Adam Zeka
admin
13 Eylül 2015 07:52 ×

Tekrar denedim böyle demeniz üzere, ayar çıkıyor tekrar deneyin isterseniz.

Cevapla
avatar
Adsız
admin
3 Şubat 2016 15:20 ×

Mobil de nasıl yapacaz

Cevapla
avatar
KimeNe!
admin
27 Eylül 2016 06:29 ×

Merhaba benim twitter hesabim da ayarlar kismindan eposta ya baktigim da sadece eposta yaziyor uzerine tikladigimdaysa sifre degistr vs. Yaziyo onun disin da bildjrim falan yazmiyor ne yapmaliyim twitter bildirimden kurtulmak icin? Help help help

Cevapla
avatar
Unknown
admin
24 Eylül 2017 01:06 ×

Çok teşekürler kardeşim .. iyi ki böyle bir Blog açmışınız ...

Cevapla
avatar
Unknown
admin
20 Ekim 2017 05:35 ×

Bende ayarlar bölümünde böyle bişey cikmiyor

Cevapla
avatar
Unknown
admin
20 Ekim 2017 05:36 ×

Bende ayarlar bölümünde böyle bişey cikmiyor

Cevapla
avatar
Unknown
admin
5 Kasım 2017 07:28 ×

Ayy aradigimi buldum Allah razı olsun

Cevapla
avatar
Pervin Demir
admin
5 Kasım 2017 07:29 ×

Pcden giris yapmaniz gerek

Cevapla
avatar

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz. ConversionConversion EmoticonEmoticon