Twitter Mail Bildirimi Nasıl Kapatılır?

Bu konuya özellikle değindim çünkü gerçekten sıkıntılı bir durum oluşturuyor twitter kullananlar için. Twitter kaydınızı gmail ile yaptıysanız en azından gmail sosyal, ana vesaire mailler şeklinde ayırıyor maillerinizi. Ancak hala öyle mi bilmiyorum, diğer e-posta servislerinin çoğu sosyal medya ve diğer maillerinizi birbirinden ayırmamakta ve mail kutusunu baya bir karıştırmakta.


Sizi bilmem ama bence her sizi takip eden kişinin bildirimini mailinizde görmenize gerek yok sizde öyle düşünüyorsanız Twitter'dan e-posta adresinize gelen mail bildirimleri kapatmak kolay bir iki tıka bakıyor.

 1-) İlk olarak sağ üst köşeden profil resminize tıklayarak ayarlar bölümüne geliyoruz.


2-) Ayarlar sayfasında sol taraftaki bölümlerden E-posta bildirimleri kısmına geliyoruz.

3-) Karşımıza gelen sayfanın en başında E-posta etkinleştirildi yazısının karşısında duran Kapat tuşuna basarak hiçbir mail bildirimi gelmemesini sağlayabilirsiniz. Ya da sayfayı biraz aşağı kaydırarak hangi durumlarda size mail gelmesini istediğinizi belirtebilirsiniz. Şahsen ben tivitime cevap verildiğinde ve direkt mesaj yollandığında mail bildirimi gelmesini işaretledim.



..Umarım işinize yarar..

Yorumlar

  1. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu takibe aldım bende bekliyorum ;)

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Bende böyle bir ayar cikmiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar denedim böyle demeniz üzere, ayar çıkıyor tekrar deneyin isterseniz.

      Sil
  3. Mobil de nasıl yapacaz

    YanıtlaSil
  4. Merhaba benim twitter hesabim da ayarlar kismindan eposta ya baktigim da sadece eposta yaziyor uzerine tikladigimdaysa sifre degistr vs. Yaziyo onun disin da bildjrim falan yazmiyor ne yapmaliyim twitter bildirimden kurtulmak icin? Help help help

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekürler kardeşim .. iyi ki böyle bir Blog açmışınız ...

    YanıtlaSil
  6. Bende ayarlar bölümünde böyle bişey cikmiyor

    YanıtlaSil
  7. Bende ayarlar bölümünde böyle bişey cikmiyor

    YanıtlaSil
  8. Ayy aradigimi buldum Allah razı olsun

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz.