Twitter'da Hızlı Bir Şekilde Takipçi Arttırma Yolları

Her insan yeni bir sosyal medya hesabı açınca fenomen olayım popüler olayım ister. Bu durum Twitter'da da mevcuttur. Hesabınızı açtığınız ilk anda çok beğenilsin bir sürü favori, retweet gelsin herkes beni takip etsin isteyebilirsiniz. Bense bu yazımda gerek tecrübelerimle harmanladığım bilgilerimi yani Twitter'da saçma sapan programlar veya sahte takipçiler tarafından takip edilmeden normal ve doğal yoldan nasıl hızlı bir şekilde takipçinizi arttırma yollarından bahsetmek istiyorum.


takipçi arttırma




1-) Dikkat çekici veya bilgilendirici yani başka yerde bulunmayacak tivitler atmalısınız ki ana sayfada tivitinizi gördüğünde profilinize gidip diğer tivitleri de okusun hatta yarın bir daha gelsin bir daha okusun. Kendinize ağlayın ki twitter hesabına giriş yaptığında insanlar acaba bugün ne yazmış diye sizi merak etsinler. Düzenli olun, ayda yılda değil belirli yani misal her gün 1 tivit atın.

 + İlk ve en önemli madde attığınız tivitlerdir.

2-) Hashtag kullanın özellikle Twitter'daki gündemde bulunan güncel hashtaglere tivit atarsanız tivitinizi gören kişi sayısı gayet çok artacaktır. Hele bir de etkileyici bir şey yazarsanız sizi takip etmemeleri işten bile değil.

3-) Profilinizin teması ana rengi gibi unsurlar da takipçilerinizi etkiler. Profilinize ilk defa giren bir takipçi muhtemelen ilk tivitinizi okuyacaktır. Bu yüzden en iyi gördüğünüz tiviti profil sayfanızın en üstüne sabitlemenizi öneririm.

4-) Profil fotoğrafınızın düzgün olmasına dikkat edin. Kişisel Bilgiler kısmına bir şeyler eklemeyi unutmayın. Tweet sınırı 140 diye de 140 karakter kullanmanıza gerek olmadığını unutmayın. İnsanlar çoğunlukla tembel oluyor gözlemlerimce, bu yüzden kısa tweetler veya ağılıklı resimler kullanmak daha yararlı olabilir.

5-) Görülme oranı az olan bir tivitinizi tekrar hatırlatın, bazıları bunu tiviti bir daha atarak yapıyor bazıları ise tivite nokta veya + yazarak yanıt ekliyor. Yanıt ekleme işleminde yanıtınız ve yanıt verdiğiniz tivit yani hatırlatmak istediğiniz tivitiniz bir daha takipçileriniz tarafından ana sayfada görünür.

6-) Sizinle aynı şekil düşüncelere sahip olan kullanıcıları ve sizi takip eden kullanıcıları takip etmeye de özen gösterin.

Yukarıdaki bilgiler daha düzenli bir takipçi kitlesine ulaşmak için yapacaklarınız. Eğer amacınız sadece rakamlardan ibaret ise yukarıdakilere ek olarak;


1-) Twitter hesabınızın ismi değişik profil resminiz ise merak uyandırıcı olsun.

2-) Kişisel Bilgiler kısmına #takipedenitakipederim gibi bir şey yazın. Ve böyle tivitler atın.

3-) Arama yerine #hoppalatakipcuppalatakip gibisinden bir şeyler yazın ve bu hashtaglere tivit atanları takip edin.

4-) Otomatik takip etme kodunu kullanarak (Burada) başkalarını takip ederken zaman kazanın, takip edeceğiniz hesaplar takipçisi ve takip ettiği neredeyse eşit olan fenomen hesaplardan olsun.

5-) Bunlara ek olarak yukarıdakileri de yapın.


Benim tavsiyelerim şimdilik bu kadar ama yazıyı geliştireceğim, okuduğunuz için teşekkür ederim.



Yorumlar

  1. Biz de yazdığın için teşekkür ederiz Adam Zeka kardeşim.Zevkle okudum.

    YanıtlayınSil
  2. Faydalı bir yazı...Kaleminize sağlık..

    YanıtlayınSil
  3. İlgiyle okudum, ah bir de yapabilsem...

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yapabilirsiniz, okuduğunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  4. Twitterle aramız çok iyi değil..:)

    YanıtlayınSil
  5. evet takipçi sayısını artırmak için en iyi yöntemler bence de bunlar bir de tabi para vererek reklam da yapabilirsiniz

    YanıtlayınSil
  6. Tebrikler yine az ve öz bir yazı

    YanıtlayınSil
  7. Çok yararlı olmuş paylaşımınız. Güzel mesajlar aldım.;)

    YanıtlayınSil
  8. Takipçi mi satın almak istiyorsun? Tıkla, takipçi satın al: takipçi satın al

    Diğer alternatifler:

    Alternatif 1: ucuz takipçi

    Alternatif 2: instagram izlenme satın al

    Alternatif 3: tiktok takipçi satın al

    Alternatif 4: instagram izlenme satın al

    Alternatif 5: instagram beğeni satın al

    Alternatif 6: youtube abone satın al

    Alternatif 7: youtube izlenme satın al

    Alternatif 8: tiktok izlenme satın al

    YanıtlayınSil

Yorum Gönderme

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz.