Ya Blogger Bloğumu Silerse?

Neden bilmem bir kaç gündür sanki bloğumu Google silecek gibi hissediyorum. Bildiğiniz üzere Google blogger üzerinden açtığımız blogları spam veya politikalarıma uygun değil diyerekten silebilmekte.



Fark ettiyseniz gerçi nasıl fark edeceksiniz ben zor ettim geçtiğimiz günlerde Google beni sildi. Bir de mail gönderdi politikalarıma uygun değilsin bla bla... 

Yedekleme yapmaya da alışık biri değilim en son bloğu yedeklediğimde yeni açmıştım yanlışıkla yedekleme tuşuna basmıştım bloggerın özelliklerini keşfetmeye çalışıyordum tabi o zamanlar neyse üzüldüm tabi resimde gördüğünüz support google'a mail gönderdim, 1-2 saat sonra bir mail geldi  kusura bakmayın yanlışlık oldu diye... Cevap verdim hemen olur arada böyle şeyler sıkmayın canınızı gençler dedim sonra yine kapattılar :D şaka şaka cevap vermedim ama attıkları maili spam olarak işaretledim sonuçta mail de google'ın tepkimizi görsün.

 O gün bu gündür her akşam yedek alıyorum korkudan. Sonuç olarak size tavsiyem ya ayda 1 gii düzenli olarak yedekleme yapın benim gibi ortada kalmayın ya da bloggerı bırakın...


Yorumlar

  1. Google'ın bu konuda saçma sapan algoritmaları var. Örneğin otomatik reklam yönlendirmeleri ya da popup açan reklam kodları eklendiğinde genelde blog spamlanıyor fakat bazen eklenen kod "reklam" olmasa bile spamlanabiliyor. Bazen de bir kullanıcının, otomatik gönderi ya da giriş yapan bir program olduğu şüphesiyle spamlıyor. Ne bileyim normal olmayan bir trafik filan algılandığında da olabiliyor. Tabi tam olarak Google yazılımları nasıl çalışıyor bilemiyoruz. Ben hiç yedek almam, silerse silsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana normal olmayan bir trafikten yana çok trafik gelmiyor zaten ah google ah amca dedik tepemize çıktın :)

      Sil
    2. Yok, bloga gelen ziyaretçilerle ilgili değil. Blog sahibinin bağlantısından/sunucundan gönderilen isteklerle ilgili. Sanırım virüs bulaşmış makineler çok yapıyor bunu. Zaten bu gibi durumlarda google ekranı kilitleyip doğrulama kodu istiyor. Bazen de direkt spamlıyor.

      Sil
  2. Geçenlerde GFC den blogumu tekrar eklemişsiniz. niye böyle yaptı ki diye düşünmüştüm belki de o sıralarda oldu bu başınıza gelen. Geçmiş olsun Şahsen ben yazı ve fotoğrafları yayınladıktan sonra klasörlerde saklıyorum. Herkes yapıyordur sanırım. Yedeklemeyi hiç kullanmadım ama yapmak lazım tabiki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm olabilir net bir şey söyleyemem... Klosörlerde saklamak uzun iş gibi geliyor bana her yazıyı ama herkes yapıyorsa bende yapayım bari, Teşekkürler... :)

      Sil
  3. Ahhh çok korktum şimdi.. Ara sıra yedekliyorum ama ayda bir falan geliyor aklıma...Ya bu kadar emek araya giderse oturup ağlarım herhalde...:) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Yedekleme tuşunu görmeyen dizini döver" pek kafiyeli olmadı ama işte anlatmak istediğimi anlatan bir söz oldu :)

      Sil
  4. Benden de adsense reklamlarını aldıklarında hiç bişey anlamamıştım. Amcamıza bak sen yav.. :)

    YanıtlaSil
  5. İşte Blogger'in en kötü yanlarından bir tanesi bu , yoksa blogger kullanımı diğer işlemleri olsun gerçekten çok kolay fakat işte bu özelliği kötü ama Blogger'in politikalarını geçmedikten sonra da pek bir şey olacağını sanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle düşünüyorum ama korkutuyor işte. Gerçekten de blogger kolaylığı ile kolayca bırakılabilecek bir sistem değil. Yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  6. yedekleyeyim ben ben de uzun zamandır yapmamıştım..

    YanıtlaSil
  7. merhaba blog keşiften bloğunuzu buldummm ve beğendim izlemeye aldım sizi bana da beklerim :D http://blogbakkali.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. nilüfer_sipahi_1031 Ağustos 2015 04:36

    geçmiş olsun çünkü sevdiğim bir blog ve faydalı yazılar okuyorum ama şu anda yorum yazdığıma göre nasıl düzeldi bu sorun anlayamadım

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Adam Zeka,
    Benim de korkulu rüyalarım arasında, bloğun kapatılması. Ama ilk kez kapatıldığında yüksek ihtimalle geri alındığını duyduğumdan beri yedeklemeyi savsaklıyorum :) Umarım bu boşlamam bana fredy nin kabusu olarak geri dönmez :)
    Sitenizdeki yazılarınız çok ilgimi çekti. Herkesin değinmediği, güzel konulara değinmişsiniz. Emeğinize sağlık. Takibe aldım sizi. Eğer ilginizi çekerse benim de kendimce şirin bir bloğum var, davetlisiniz.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz...:) Teşekkür eder en yakın zamanda bende size uğrarım.

      Sil
  10. Blogger'ın en nefret ettiğin yanlarından biri, o yüzden yedek almak gerçekten çok önemli, bende daha önce bloğumda, yedek alma işlemini resimli olarak anlatmıştım.

    YanıtlaSil
  11. Şu blogunuza yazık etmişsiniz. Bir sürü yazı yazmışsınız fakat tema hiç olmamış.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz.