http://adamzeka.blogspot.com.tr/2015/09/sitenizi-tantabileceginiz-ve-hit.html#more

Google Adsense Pin Kodunu Nereden Gönderiyor?

Daha önceki yazımda da söylediğim üzere adsense pin kodu sınırını geçmem üzerine acaba google bu pin kodunu nereden gönderiyor dedim ve araştırdım. Gerçi bir önceki yazımı yazalı bir hayli zaman oldu yani blogla pek ilgilenemiyorum bu aralar. Her neyse umarım böyle devam etmem konumuza dönelim.

Şu pin kodu taa ahamerikalardan gelirmiş adresi pin kodu zarfının üzerinde de yazmakta buyrun adsense pin kodu zarfının resmi;


Çaktırmayın resmi yamuk koymuşum, birde adresini yazayım bari okumaya çalışmayın;

- Google Adsense Support, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043 USA 

Pin kodunuzu bir türlü alamazsanız gidip elden alırsınız belki. Bu da benim şuan bulduğum bir yöntem işte. 

Önceki Yazı
Next writer »

9 yorum

-Yorum Kutusuna Git- yorum
29 Kasım 2015 15:28 ×

Ahh su adsenseden cekiyorum ben :( Size hayirli ugurlu olsun taa Amerikalardan gelen pin kodunuz. Bizde o gunleri goruruz insallah! :)

Cevapla
avatar
29 Kasım 2015 15:31 ×

Ahh su adsenseden cekiyorum ben :( Size hayirli ugurlu olsun taa Amerikalardan gelen pin kodunuz. Bizde o gunleri goruruz insallah! :)

Cevapla
avatar
4 Ocak 2016 09:24 ×

Aah daha ben adsenseye uye bile olamadim :( bu arada blogunuzu takibe aldim bloguma da beklerim..

Cevapla
avatar
Elissa Sufi
admin
13 Ocak 2016 10:31 ×

merhabalar
bloguma bırakmıs oldugun yorum uzere geldım
blogun cok hos ve takıpteyim ;))
sevgiler <3

Cevapla
avatar
Hilal Ceylan
admin
9 Mart 2016 13:38 ×

blogunuz harika,takipteyim bana da beklerim!
sevgiler:)

Cevapla
avatar
Portal Beyin
admin
24 Mart 2016 04:18 ×

Hocam, şu Adsensenin çektirdiği eziyeti bana başka hiçbir şey çektirmedi. Artık umursamıyorum, kafam rahat :)

Cevapla
avatar
2 Ağustos 2016 10:05 ×

Şu Adsense nin varlığı bir dert yokluğu yara arkadaş! Olsa bi türlü olmasa bi türlü =)

Cevapla
avatar
27 Eylül 2016 14:40 ×

ah bu pin kodu yüzünden tam 6 ay reklam gösterimlerim durdu.
işin komiği sonunda kimlik doğrulama dediği için kimliğimin fotoğrafını çekip fotoğrafını yükledim :) (nereye yğklediğimi şuan hatırlamıyorum)
bu kadar kolay olacağını bilseydim daha ilk ay yapardım bunu ;)
size de bilgi olsun... sevgiler

Cevapla
avatar
27 Eylül 2016 14:41 ×

ah bu pin kodu yüzünden tam 6 ay reklam gösterimlerim durdu.
işin komiği sonunda kimlik doğrulama dediği için kimliğimin fotoğrafını çekip fotoğrafını yükledim :) (nereye yğklediğimi şuan hatırlamıyorum)
bu kadar kolay olacağını bilseydim daha ilk ay yapardım bunu ;)
size de bilgi olsun... sevgiler

Cevapla
avatar

Yorum Yapmak Kan Yapar. - Anonim seçeneğini seçip de isminizi cisminizi vermeden yorum yapabilirsiniz. ConversionConversion EmoticonEmoticon